Liknande böcker
Produktlebenszyklus und Wettbewerbsdynamik : Grundlagen für die ökonomis...
Bok av Marc Fischer
Marketing-related Motives in Mergers & Acquisitions
Bok av Denise Dahlhoff
Legends in Consumer Behavior: Russell W. Belk
Bok av Jagdish N Sheth
New Developments and Approaches in Consumer Behaviour Research
Bok av Claudia Mennicken
Consumer Confusion im Handel : Ein umweltpsychologisches Erklärungsmodell
Bok av Markus Schweizer Prof. Dr. Thomas (FRW) Rudolph Markus Schweizer
Legends in Consumer Behavior: C Whan Park
Bok av Jagdish N Sheth
The Power of Why Format: Hardcover - New
Bok av C. Richard Weylman
Die Relevanz Der Unternehmensmarke : Ein Beitrag Zum Markenmanagement Be...
Bok av Marcel Kranz
Consumer Sophistication
Bok av Nicola Sauer
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!