Liknande böcker
Towards Sustainable Innovation : A five step approach to sustainable change
Bok av Sven Pastoors
Die Marketing-Konzeption in Deutschen Chemieunternehmen - Eine Betriebsw...
Bok av Ulrich Kreutle
How to win in key account management : experiences of a scarred KAM
Bok av Jan Lind
Asian Branding
Bok av Ian Batey
Marketing: Grundlagen und Strategien
Bok av Lorberg
Boosta din business
Bok av Charlotte Hågård Ann Ljungberg Susanne Hellman Holmström Petra Ariton Dorotea Pettersson Siv Thuresdotter Anna Åberg Ingrid Tollgerdt-Andersson Fia Hobbs Sofia Gynge Annika Elgeskog Eva Björklund Persson Charlotta Lagerberg-Thunes Tuija Räsänen Maria Lindahl Pollard Linda Björck Käthe Nilsson Marie
Tankeverktyg för marknadsförare
Bok av Magnus Söderlund
Marketing in Tourismus und Freizeit
Bok av Rainer Hartmann
Einführung in nachhaltiges Innovationsmanagement und die Grundlagen des Green Marketing
Bok av Ulrich Scholz Sven Pastoors Joachim H. Becker
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!