Liknande böcker
Das Event als kommunikationswissenschaftlicher Prozess : Basiswissen für...
Bok av Helmut Kienast
Die Pseudo-Medialisierung des Wahlkampfs : Eine rezipientenorientierte A...
Bok av Philipp Niemann
Infotainment : Zwischen Bildungsanspruch und Publikumserwartung - Wie un...
Bok av Moritz Klöppel
Werbetexte/R
Bok av Regina Karl
Schwul-lesbischer Journalismus in Deutschland
Bok av Adalbert Siniawski
Phänomen Shitstorm
Bok av Christian Salzborn
Der Gänsehaut-Faktor
Bok av Dieter Prokop
Der riechende Computer : Geruch als altes/neues Medium
Bok av Bernadette Emsenhuber
Podcasting: Eine Revolution?
Bok av Philipp Niemann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!