Liknande böcker
Perception-Based Marketing of Parishes Using the Example of Catholic Aca...
Bok av Thomas Peters
Marketing ultra-all-inclusive - Lernmaterialien, Testaufgaben und Muster...
Bok av Willy Schneider
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
Vermarktungsstrategien Fur Das Buch Im Multimedialen Raum: Eine Interdis...
Bok av Vincent Kaufmann
Gestaltung Eines Promotion-Konzeptes Zur Unterst tzung Einer Produktneue...
Bok av Thomas Vor Der Sielhorst
Demonstrating to Win!: The Indispensable Guide for Demonstrating Complex...
Bok av Robert Riefstahl
The Economist: Brands and Branding
Bok av Rita. Clifton
Beyond Hofstede
Bok av Cheryl Nakata
Internet-Auktionen Im Marketing Aus Der Konsumentenperspektive
Bok av Antje M Llenberg
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!