Liknande böcker
Online Channel Integration : Value Creation and Customer Reactions in On...
Bok av Jochen. Binder
When Luxury Meets Art : Forms of Collaboration between Luxury Brands and...
Bok av Olga Louisa. Kastner
Posthumus, Jan: Use of Market Data in the Recruitment of High Potentials
Bok av Jan. Posthumus
Velamuri, Vivek K.: Hybrid Value Creation
Bok av Vivek K. Velamuri
Chehimi, Nadine: The Social Web in the Hotel Industry
Bok av Nadine. Chehimi
Gross:Growing Brands Through Sponsorshi
Bok av Philip. Gross
Determinants of Private Label Attitude : Predicting Consumers' Brand Pre...
Bok av Stefanie. Weiß
Sustainability of External Imbalances
Bok av Angélique. Herzberg
Haller, Jörg: Open Evaluation
Bok av Jörg. Haller
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!