Liknande böcker
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok av Harlan E. Spotts
Staying the Consumption Course
Bok av Benjamin Krischan. Schulte
Proceedings of the 1999 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Charles H. Noble
Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Harlan E. Spotts
Social Media for Scientific Institutions : How to attract young academic...
Bok av Daniel. Hurrle
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Harlan E. Spotts
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy : Proce...
Bok av Harlan E. Spotts
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E. Spotts
Retail Internationalization in Emerging Countries
Bok av Karin. Pennemann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!