Liknande böcker
Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theor...
Bok av Ralf Terlutter
Advances in Advertising Research (Vol. V) : Extending the Boundaries of...
Bok av Ivana Bušljeta. Banks
Advances in Advertising Research (Vol. III) : Current Insights and Futur...
Bok av Martin. Eisend
Advances in Advertising Research (Vol. IV) : The Changing Roles of Adver...
Bok av Sara. Rosengren
Storytelling : Branding in Practice
Bok av Klaus. Fog
Effects of Cause-Related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Be...
Bok av Denise. Steckstor
Worm, Stefan: Branded Component Strategies
Bok av Stefan Worm
Meister, Sandra: Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods
Bok av Sandra. Meister
Advances in Advertising Research (Vol. 2)
Bok av Shintaro. Okazaki
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!