Liknande böcker
The Effects of Cause-Related Marketing on Customers’ Attitudes and Buyin...
Bok av Denise. Steckstor
Advances in Advertising Research (Vol. 2)
Bok av Shintaro. Okazaki
Ripple Effect : How Empowered Involvement Drives Word of Mouth
Bok av Martin. Oetting
Herhausen, Dennis: Understanding Proactive Customer Orientation
Bok av Dennis. Herhausen
Meister, Sandra: Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods
Bok av Sandra. Meister
Worm, Stefan: Branded Component Strategies
Bok av Stefan Worm
The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing
Bok av Panos Mourdoukoutas
Fundamentals of business-to-business marketing : mastering business markets
Bok av Michael. Kleinaltenkamp
Effects of Cause-Related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior
Bok av Denise. Steckstor
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!