Power Bases and Informational Influence Strategies : A Behavioral Study on the Use of Management Accounting Information

Bok av Markus Altwegg
Patrick Heinemann combines and extends social psychology research on power and influence with insights from research on the use of information. He derives hypotheses on the relationships between influence strategies based on management accounting information, influence outcomes, and various moderating variables
9783835007291
Välj utgåva
Optimale Fremdfinanzierung nach Basel IITyska - E-bok
ISBN: 9783834996909
Kollektive Leistungen Von Wirtschaftsverb ndenTyska - Pocket
ISBN: 9783834908810
Timberland : Holz - Die Grune AnlageklasseTyska - Pocket
ISBN: 9783658037734
Gewerbesteuer : Gestaltungsberatung in Der PraxisTyska - Pocket
ISBN: 9783834906960
Goodwillbilanzierung nach US-GAAPTyska - E-bok
ISBN: 9783834996435
Positive Emotionalit t in OrganisationenTyska - Pocket
ISBN: 9783834908629
Arbeitsrecht Fur SteuerberaterTyska - Pocket
ISBN: 9783834905680
Timberland : Holz - die grune AnlageklasseTyska - E-bok
ISBN: 9783834996718
Arbeitsrecht fur SteuerberaterTyska - E-bok
ISBN: 9783834996152
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Amazon.se
Nybliven Amazon Associate Klicka på "Till butik" för att se priset
Finns i lager
Adlibris
1049 kr fri frakt
Finns i lager
Bokus
1079 kr fri frakt
Finns i lager