Liknande böcker
Graphic Design and Marketing : The Role of Graphic Design in Enhancing E...
Bok av Tracy Jepkoech
The Missing Dimension in the Marketing Matrix : Marketing Audit, Brandin...
Bok av Faustino Taderera
The Commoditization of Culture for Rural Tourism in Tanzania : CULTURAL...
Bok av Frateline Kashaga
The Integrated Marketing Communication and Brand Orientation : Analysis...
Bok av Rizwan Ahmad
Lecture Series on Marketing : [A ROAD MAP TO MBA AT Sarhad University of...
Bok av Habib Ur Rehman
Restoring Service Failures : The Single and Joint Effects of Apology and...
Bok av Jo Lle Harst
To Evaluate JK Packaging Board Performance in the Market : The project i...
Bok av Anubhav Dwivedi
How They Shop : A Research on the effect of price and communication on c...
Bok av Priyanka Behrani
Towards an Understanding of the Acceptance of SMS Marketing
Bok av Freek Hogervorst
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!