Liknande böcker
Exploring the Dutch and German Markets for Haka Tours : An exploratory d...
Bok av Ralph Van Den Broeck
Cultural Transfer in Advertising from English Into Arabic : The Case of...
Bok av Bouziane Karima
After Effects of Brand Repositioning : A study to reveal the after effec...
Bok av Nouman Ahmed
The Influence of Consumer Motivation on Salesperson Appraisal : An Exami...
Bok av Lynnea Mallalieu
The Effect of Extrinsic Determinants on Consumer Evaluation
Bok av Mazaheri Tehrani Afrouz
Analysis on the Brand Awareness of Hino Dutro
Bok av Stephanus Lukmanto
Exploring Customs, Rituals and Artifacts as Elements of Place Branding
Bok av Tariq Mahira
The Ethical Dilemma of Advertising
Bok av Yehia Ayat
Exploring the Cultural Logic of Translocal Marketplace Cultures
Bok av Joonas Rokka
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!