Liknande böcker
Service Quality Dimensions : An Empirical Study in Banking Industry
Bok av Gamal Sayed Abdelaziz
Effects of the Regulatory Agencies on Marketing of Drugs in Nigeria : A...
Bok av Dike Onwubiko
The Impact of E-Marketing Practices on Marketing Performance : A Small B...
Bok av El-Gohary Hatem
Innovation and Marketing of Fast Moving Consumer Goods : The Art and Tec...
Bok av Dr Gisli Thorsteinsson
The Marketing Practices and Problems of Mses in Addis Ababa : Emphasis o...
Bok av Girma Tefera
Device Upgrades and the Mobile Consumer : The Antecedents and Consequenc...
Bok av Philip Sugai
Understanding the Effectiveness of Social Marketing Programs
Bok av Marilu Fernandez Haddad
The Determinants of Consumer Buying Behaviour in Mobile Phone Industry :...
Bok av Jayaraman Munusamy
Consumer Attitudes Toward the Marketing Practices
Bok av Gamal Sayed Abdelaziz
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!