Liknande böcker
Criteria for the Evaluation of Product Categories for Successful Transac...
Bok av Matthias Herfert
Marketing on the Internet and the implications of new technologies : Mar...
Bok av Bernd Anderer
Kundenbindungsprogramme ALS Instrument Des Customer Relationship Managem...
Bok av Gregor Stabenow
Evaluation Der Kundenkarte Im Multichannelmarketing ALS Kanal bergreifen...
Bok av Jochen Meyer
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
Bok av Michael Ott
Eventmarketing als kommunikationspolitisches Instrument der DaimlerChrys...
Bok av Verena Schirra
Anforderungen an interaktive Informationsterminals im Handelsmarketing
Bok av Jörg Blondrath
Umweltschutz als Marketingziel : Moeglichkeiten und Grenzen dargestellt...
Bok av Susanne Bohmann
An Analysis of Product Placement as a Strategic Communication Instrument
Bok av Michael Knoppel
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!