Liknande böcker
Konjunktur Und Kaufentscheidungen : Eine Verhaltensoekonomische Analyse...
Bok av Hans Peter Haarland
Alterssensible Marktforschung
Bok av Robert Luzsa Stephanie Schmitt-Rüth Frank Danzinger
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
The Curse of Bigness: Antitrust in the New Gilded Age
Bok av Tim Wu
The Handbook of Market Intelligence
Bok av Hans. Hedin
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok av Harlan E. Spotts
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E Spotts
The Intensity of Competition in European Markets for Logistics Services.
Bok av Peter Klaus
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!