Liknande böcker
Customer Loyalty in the Banking Sector of Pakistan : Concepts, Factors,...
Bok av Bilal Afsar
The Marketing Practices and Problems of Mses in Addis Ababa : Emphasis o...
Bok av Girma Tefera
Promoting Petrol Conservation in the Transport Sector in Nigeria
Bok av Aminu Suraju Abiodun
Cultural Transfer in Advertising from English Into Arabic : The Case of...
Bok av Bouziane Karima
Celebrity Endorsement and Purchase Decisions in India
Bok av Maninder Singh
Changing Trends in Marketing Communications : How to Grab and Keep Atten...
Bok av Aiva Jaceviciute
The Determinants of Consumer Buying Behaviour in Mobile Phone Industry :...
Bok av Jayaraman Munusamy
Exploring the Dutch and German Markets for Haka Tours : An exploratory d...
Bok av Ralph Van Den Broeck
Advertising Efficiency and Effectiveness in the Palestinian Banking Sector
Bok av Mohammad Zedan Salem
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!