Liknande böcker
Changing Trends in Marketing Communications : How to Grab and Keep Atten...
Bok av Aiva Jaceviciute
When Things Go Wrong : How to Improve Public Relations After Being Invol...
Bok av Aiva Jaceviciute
Experiencing Social Marketing in Limiting Family Size : Experiencing Soc...
Bok av Demeke Afework Tessema
Factors Related to the Effective Implementation of Social Media Market
Bok av Taha Nahed
Social Media Marketing for Direct Selling Tour Operators - häftad, Engel...
Bok av Daan Herbes
The Marketing Practices and Problems of Mses in Addis Ababa : Emphasis o...
Bok av Girma Tefera
Businesswomen, Dabblers, Revivalists or Conmen? : Selling and Sales Peop...
Bok av Elina Oksanen-Ylikoski
Modern Attitudes in Marketing
Bok av Eltahir Mohammednour
How to Use Social Media Communities in Marketing
Bok av Tim Stierman
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!