Liknande böcker
Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty
Bok av Sharareh Mansouri Jajaee
Customer Satisfaction on Sisa Card Service : Dashen Bank (Ethiopia)
Bok av Mesfin Abebe
Customer Satisfaction : The Impact of ICT Service Delivery on Customer S...
Bok av Kennedy Ntabo Otiso
Customer Satisfaction : A Case Study of TATA ACE
Bok av Azad MD Abul Kalam
Service Is Power : An Exploring Service Quality in Hotel's Business, Yu...
Bok av Li Xiangyu
Customer Satisfaction in Automobile Market : Proton Automobile Products...
Bok av Afsaneh Rezazadeh Mehrjou
Determinants of Customer Satisfaction in Retail Banking Industry : With...
Bok av Emam Mohammad
Impact of Stress Determinants on Job Satisfaction Among Nursing Staff :...
Bok av Baig Mehak
Customer Satisfaction Towards Hotel Service Quality
Bok av Kabtamu Tadesse
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!