Liknande böcker
Graphic Design and Marketing : The Role of Graphic Design in Enhancing E...
Bok av Tracy Jepkoech
How They Shop : A Research on the effect of price and communication on c...
Bok av Priyanka Behrani
Lecture Series on Marketing : [A ROAD MAP TO MBA AT Sarhad University of...
Bok av Habib Ur Rehman
Sale of Ooty Tea Through PDS Shops in Tamil Nadu : Sale of Cooperative T...
Bok av Pitchai Chickanagu
The Commoditization of Culture for Rural Tourism in Tanzania : CULTURAL...
Bok av Frateline Kashaga
Online Brand Communities : -A Theoretical Approach to the Opportunities...
Bok av Olivia Regina Myrthue
Restoring Service Failures : The Single and Joint Effects of Apology and...
Bok av Jo Lle Harst
To Evaluate JK Packaging Board Performance in the Market : The project i...
Bok av Anubhav Dwivedi
Traceability of Milk at a Swedish Dairy
Bok av Carl Hojman
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!