Liknande böcker
Konzepte Und Strategien Für Omnichannel-Exzellenz: Innovatives Retail-Ma...
Bok av Böckenholt
Letzter Aufruf Kundenorientierung + Ereference
Bok av Christian Gündling
The Rebel's Guide To Email Marketing: Grow Your List, Break The Rules, A...
Bok av D. J Author Waldow
Services Marketing Management
Bok av Hans Kasper
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
The Authorities - Purdeep Sangha: Powerful Wisdom from Leaders in the Field
Bok av Purdeep Sangha Raymond Aaron Marci Shimoff
Using information to develop a culture of customer centricity - customer ce
Bok av David Loshin
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Kundenbindung Durch Kosteneffiziente Service Excellence: Strategien - Konzepte - Best-Practices: Konferenzband Der 5. Excellence-In-Service-Konferenz
Bok av Matthias Gouthier
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!