Liknande böcker
Markenaudit Fur Kulturinstitutionen : Ganzheitliches Tool Zur Analyse Un...
Bok av Carsten Baumgarth
Helden und Heldenmythen als soziale und kulturelle Konstruktion / Héros...
Bok av Steffen Höhne
Neue Wege der Kulturkommunikation : Eine Studie zur Rezeption onlinebasi...
Bok av Lea Jakob Paula Bögel Sigrid Bekmeier-Feuerhahn
Room for Manoeuvre: (Cultural) Encounters and Concepts of Place
Bok av Anke Fischer-Kattner
Innovation und Kultur. Politik - Technik - Markt
Bok av Tobias J Knoblich
Pro Kultur: Gesetzgebung und Lobbyarbeit
Bok av Michael Grisko
Potsdamer Platz : Soziologische Theorien zu einem Ort der Moderne
Bok av Joachim Fischer
Observationsguide för landsbygdens arv i Europa : CEMAT
Bok av Europarådet / CEMAT
Kulturbranding IV
Bok av Carsten Baumgarth
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!