Liknande böcker
Überleben im Kundenkontakt : Der richtige Umgang mit schwierigen Situati...
Bok av Monica Schori
Service macht den Unterschied : Wie Kunden glücklich und Unternehmen erf...
Bok av Sabine Hübner
The Language of Trust: Selling Ideas in a World of Skeptics
Bok av Michael Maslansky Scott West Gary DeMoss
The Power of Why Format: Hardcover - New
Bok av C. Richard Weylman
Konzepte Und Strategien Für Omnichannel-Exzellenz: Innovatives Retail-Ma...
Bok av Böckenholt
Raise the Bar (CD-Audio) - New
Bok av Jon Taffer Karen Kelly
Know Your Customer
Bok av Robert B. Woodruff
A Hotel Manager's Handbook : 189 Techniques for Achieving Exceptional Gu...
Bok av Carol J. Simon
Trainingsbuch Kundenkontakt
Bok av Monica Schori
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!