Liknande böcker
Columbine, 20 Years Later and Beyond : Lessons from Tragedy
Bok av Jaclyn Schildkraut
Reklamiska
Bok av Einar Korpus
Medienmanagement Und ffentliche Kommunikation
Bok av Thomas Becker
Hållbar sponsring : en handbok för idrotten med teori, tips och inspiration
Bok av Magnus Berglund
Verschwimmende Grenzen Zwischen Journalismus, Public Relations, Werbung...
Bok av Nicole; Rußmann Gonser
The Consumerist Manifesto : Advertising in Postmodern Times
Bok av Martin P. Davidson
Piraterna på Öresund : vi minns Radio Syd - Skånes egen radio
Piraterna på Öresund. Vi minns Radio Syd - Skånes egen radio
Bok av Ulf Clarén
Reklam : strategiskt och kreativt
Bok av Bo Bergström
Dictionary of Advertising Marketing and Media : Deutsch-Englisch/English-German
Bok av Boris Pawlenka
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!