Liknande böcker
Loyalitatswirkung des geschenkten bevorzugten Kundenstatus
Bok av Lena Steinhoff
Validating the Social Media Strategies of Adidas and Nike on Facebook an...
Bok av Anna Lena Bischoff
Strategisches Und Operatives Marketing-Management. Unternehmensplanspiel...
Bok av Anna Lena Bischoff
The Economist: Brands and Branding
Bok av Rita. Clifton
How to Style Your Brand
Bok av Fiona Humberstone
How Brands Grow: Part 2 : Emerging Markets, Services, Durables, New and...
Bok av Jenni Romaniuk
Sluta sälja - bli köpbar : om konsten att hjälpa kunder att köpa
Bok av Britt-Marie Ahrnell
Från transaktion till relation : fakturan en kommunikationskanal
Bok av Magnus Widgren
SMART ART MARKETING
Bok av Vanessa Gashi Lena Hartmann Stefanie Zobel
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!