Liknande böcker
E-Service Quality & E-Loyalty
Bok av Hebat Allah Mamdouh Mostafa
Upakowka produktow pitaniq
Bok av Irina Uharcewa Viktor Gol'dade Elena Cwetkowa
Behaviour towards online purchasing of Gifts; Generation X and Y
Bok av Likshan Chamara Lihinika Sayuri Mano Weligodapola
Space, PEST-analizy i model' Portera dlya prodvizheniya na rynok
Bok av Polina Nikitenko
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy : Proce...
Bok av Harlan E. Spotts
10.4 Interactions : How to Develop a Sales Touch System, Guide the Custo...
Bok av Michael Smith
Die Zukuenftigen -Neuen- Alten in Der Bundesrepublik Deutschland - Strat...
Bok av Michael Hinz
Absatzforderung im Einzelhandel : Leistungssteigerung in Klein- und Mitt...
Bok av Carl Ruberg
Customer relationship management in banking industry
Bok av Srinivasa Narayana Jeelani Shareef Shaik
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!