Liknande böcker
The Impact of Marketing Activities on Repurchase Intention in Ghana
Bok av Nana Oppong Mensah-Bonsu
Impact of Relational Marketing upon High Tech Product Adoptions
Bok av Anirudha Bansod
E-Service Quality & E-Loyalty
Bok av Hebat Allah Mamdouh Mostafa
Behaviour towards online purchasing of Gifts; Generation X and Y
Bok av Likshan Chamara Lihinika Sayuri Mano Weligodapola
Influence of Children on Purchase Decision Making in Urban Household
Bok av Chhavi Taneja
Consumers' Perception of Nigeria's Health Insurance Scheme
Bok av Promise Chika Oparah
Space, PEST-analizy i model' Portera dlya prodvizheniya na rynok
Bok av Polina Nikitenko
Cheetah Marketing
Bok av Iman Azizi Reza Norouzi Ajirloo
Consumer Awareness: The Instagram in-app Advertising Impact
Bok av Ivan Christ Pangkerego
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!