Liknande böcker
Impact of Relational Marketing upon High Tech Product Adoptions
Bok av Anirudha Bansod
The Impact of Marketing Activities on Repurchase Intention in Ghana
Bok av Nana Oppong Mensah-Bonsu
Internal Marketing in Services Industry: A Meta Analysis
Bok av Gomathi Sankar Jeganathan Yarlagadda Srinivasulu
Influence of Children on Purchase Decision Making in Urban Household
Bok av Chhavi Taneja
Behaviour towards online purchasing of Gifts; Generation X and Y
Bok av Likshan Chamara Lihinika Sayuri Mano Weligodapola
Space, PEST-analizy i model' Portera dlya prodvizheniya na rynok
Bok av Polina Nikitenko
Consumers' Perception of Nigeria's Health Insurance Scheme
Bok av Promise Chika Oparah
Integrative E-Shopping Model
Bok av Mert Mentes
Cheetah Marketing
Bok av Iman Azizi Reza Norouzi Ajirloo
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!