Liknande böcker
Customer relationship management in banking industry
Bok av Srinivasa Narayana Jeelani Shareef Shaik
The Impact of Marketing Activities on Repurchase Intention in Ghana
Bok av Nana Oppong Mensah-Bonsu
Impact of Relational Marketing upon High Tech Product Adoptions
Bok av Anirudha Bansod
Influence of Children on Purchase Decision Making in Urban Household
Bok av Chhavi Taneja
Cheetah Marketing
Bok av Iman Azizi Reza Norouzi Ajirloo
Integrative E-Shopping Model
Bok av Mert Mentes
Consumer Awareness: The Instagram in-app Advertising Impact
Bok av Ivan Christ Pangkerego
Specifika interneta kak platformy dlya prodvizheniya muzyki : Rossijskij...
Bok av Valentina Shvajko
Internal Marketing in Services Industry: A Meta Analysis
Bok av Gomathi Sankar Jeganathan Yarlagadda Srinivasulu
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!