Liknande böcker
Behaviour towards online purchasing of Gifts; Generation X and Y
Bok av Likshan Chamara Lihinika Sayuri Mano Weligodapola
Space, PEST-analizy i model' Portera dlya prodvizheniya na rynok
Bok av Polina Nikitenko
Upakowka produktow pitaniq
Bok av Irina Uharcewa Viktor Gol'dade Elena Cwetkowa
Customer relationship management in banking industry
Bok av Srinivasa Narayana Jeelani Shareef Shaik
Handbook of Research on Promotional Strategies and Consumer Influence in...
Bok av Upendra Singh Panwar
Bottom of the Pyramid Marketing : Making, Shaping and Developing BOP Mar...
Bok av Ramendra Singh
Make enemies & gain fans : the snask way of becoming a successful creati...
Bok av Ellen Söderström
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference
Bok
E-Service Quality & E-Loyalty
Bok av Hebat Allah Mamdouh Mostafa
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!