Liknande böcker
Customer and Employee-Based Brand Equity Driving United Bank
Bok av Imoh Charles Uford
Customer relationship management in banking industry
Bok av Srinivasa Narayana Jeelani Shareef Shaik
E-Service Quality & E-Loyalty
Bok av Hebat Allah Mamdouh Mostafa
Behaviour towards online purchasing of Gifts; Generation X and Y
Bok av Likshan Chamara Lihinika Sayuri Mano Weligodapola
Internal Marketing in Services Industry: A Meta Analysis
Bok av Gomathi Sankar Jeganathan Yarlagadda Srinivasulu
Cheetah Marketing
Bok av Iman Azizi Reza Norouzi Ajirloo
Specifika interneta kak platformy dlya prodvizheniya muzyki : Rossijskij...
Bok av Valentina Shvajko
The Impact of Marketing Activities on Repurchase Intention in Ghana
Bok av Nana Oppong Mensah-Bonsu
Service Strategies for Customer Satisfaction and Customer Loyalty
Bok av Vasanthakumar Kumaradeepan M. G. S. Pathmini
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!