Liknande böcker
E-Service Quality & E-Loyalty
Bok av Hebat Allah Mamdouh Mostafa
Upakowka produktow pitaniq
Bok av Irina Uharcewa Viktor Gol'dade Elena Cwetkowa
Space, PEST-analizy i model' Portera dlya prodvizheniya na rynok
Bok av Polina Nikitenko
Customer relationship management in banking industry
Bok av Srinivasa Narayana Jeelani Shareef Shaik
Handbook of Research on Promotional Strategies and Consumer Influence in...
Bok av Upendra Singh Panwar
Sales in a New York Minute: 212 Pages of Real World and Easy to Implemen...
Bok av Jennifer Gluckow
Standard Dictionary of Advertising, Mass Media and Marketing / Standard...
Bok av Wolfgang J. Koschnick
Bottom of the Pyramid Marketing : Making, Shaping and Developing BOP Mar...
Bok av Ramendra Singh
Behaviour towards online purchasing of Gifts; Generation X and Y
Bok av Likshan Chamara Lihinika Sayuri Mano Weligodapola
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!