Liknande böcker
Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual En...
Bok av Hatem El-Gohary
Successful Technological Integration for Competitive Advantage in Retail...
Bok av Eleonora Pantano
Entwicklung Eines Expertensystems F r Absatzprognosen Durch Konzeptionel...
Bok av Olaf Schweneker
Strategische Kommunikation F r Lohas
Bok av Martin Pittner
Erfolgreiche Geschaftsprozesse durch standardisierte Warenwirtschafts-sy...
Bok av Reinhard Schutte Oliver Vering
Gro fl chige Einzelhandelsbetriebe
Bok av Hans Reischl
Capturing, Analyzing, and Managing Word-of-Mouth in the Digital Marketplace
Bok av Sumangla Rathore
Integrasjon av salgskanaler
Bok av Peder Inge Furseth
Nye forretningsmodeller i handelen
Bok av Camilla Skjelsbæk Gramstad Sigrid Helland Tina Saebi
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!