Liknande böcker
How to Succeed in the Relationship Economy: Make Data Work for You, Empa...
Bok av Matt Lindsay Xavier Van Leeuwe Matthijs Van De Peppel
Regional merkevarebygging
Bok
How to Have Your Cake and Eat It Too : An Introduction to Service Design
Bok av J. Margus Klaar
Identitatsorientierte Markenfuhrung im Tourismus : Entwicklung eines int...
Bok av Isabelle Thilo
The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to...
Bok av Sriram Dasu
How Elite Advisors GROW!: PROVEN, TRUST-BASED, FINANCIAL ADVISOR MARKETI...
Bok av Mitchell Levin
Om upplevelseindustrin : avslöjanden om en utveckling som redan är här
Bok av Tobias Nielsén
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
Det helhetlige reiselivsproduktet; bind 1
Bok av Georg Kamfjord
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!