Liknande böcker
Marketing 4.0 : Der Leitfaden für das Marketing der Zukunft
Bok av Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Attracting investors : a marketing approach to finding funds for your bu...
Bok av Philip Kotler
Die neue Dimension des Marketings : Vom Kunden zum Menschen
Bok av Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit
Bok
Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with...
Bok av Rajat Paharia
Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och...
Bok av Stefan Ekberg
MGY Fakta Elevpaket Digitalt + Tryckt - Marknadsföring för gymnasiet
Bok av Anders Parment
Varumärkesstrategi i verkligheten
Bok av Henrik Uggla
Marketing 3.0
Bok av Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!