Liknande böcker
Mad og æstetik
Bok av Helle Brønnum Carlsen
Madkundskabsdidaktik
Bok av Helle Brønnum Carlsen
Klasseledelse gentænkt
Bok av Helle Plauborg
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation
Bok av Ezio Pillon Michael Vodder
Driftsøkonomi til salgs- og markedsføringsuddannelserne
Bok av Lone Hansen Torben Rosenkilde Jensen Morten Dalbøge
Udviklingstraumer
Bok av Laurence S. Heller Aline LaPierre
Metoder til organisationsanalyse + Organisationsanalyse i teori og praksis
Bok av Jørgen Rossini Christian Tang Lystbæk Mads Vestergaard Olesen
Problemadfærd
Bok av Jørn Nielsen
Innovationsprocessen og vejen til markedet
Bok av Helle Aarøe Nissen
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!