Liknande böcker
Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon
Bok av Otto Ottesen
Ta betalt! Hur pris påverkar allt
Bok av Andreas Jonason och Felix Mörée m.fl.
Onward : how Starbucks fought for its life without losing its soul
Bok av Howard Schultz
Leader's Guide to Storytelling : Mastering the Art and Discipline of Bus...
Bok av Denning Stephen Denning
Framtiden är inte vad den brukade vara : [en inspirationsbok om framtide...
Bok av Göran Adlén
Så lyckades IBM : bakom kulisserna på världens mest framgångsrika markna...
Bok av F. G. "Buck" Rodgers
Antagligen har du fel affärsidé : en funderingsbok för ledare av företag...
Bok av Bo Hagskog
Kommunikationskriget
Bok av Per Schlingmann
Markedsføringsplanlægning og -ledelse : hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?
Bok av Stig Ingebrigtsen
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!