Liknande böcker
Upplevelser är vägen till framtiden i rese- och turistindustrin
Bok av Gösta Fernström
Creating Experience Value in Tourism
Bok
Upplevelsens materialitet
Bok av Tom O'Dell
Destination Culture: Tourism, Museums, and Heritage : tourism, museums,...
Bok av Barbara Kirshenblatt-Gimblett
Events as a strategic marketing t
Event als strategisch marketinginstrument
Bok av Dorothé Gerritsen
Festival and Event Management in Nordic Countries
Bok av Tommy D Andersson
Plats som produkt : kommersialisering och paketering
Bok av Richard Ek, Johan Hultman, Karin Book, Lena Eskilsson, Elisabeth Högdahl, Jan Henrik Nilsson, Hervé Corvellec, Jesper Falkheimer, Åsa Thelander, Veronica Åberg, Robert Willim, Katarina Saltzman, Szilvia Gyimóthy, Erika Andersson Cederholm
Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure
Bok av Connie Mok
Experiencescapes : Tourism, Culture & Economy
Bok
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!