Liknande böcker
How to Succeed in the Relationship Economy: Make Data Work for You, Empa...
Bok av Matt Lindsay Xavier Van Leeuwe Matthijs Van De Peppel
Luxury Brands in China and India
Bok av Glyn. Atwal
Luxury Brands in China and India
Bok av Glyn. Atwal
The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to...
Bok av Sriram Dasu
Change Ahead : How Research and Design are Transforming Business Strategy
Bok av Carola Verschoor
OECD due diligence guidance for responsible supply chains of minerals fr...
Bok av Organisation For Economic Co-Operation And Development
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
How Elite Advisors GROW!: PROVEN, TRUST-BASED, FINANCIAL ADVISOR MARKETI...
Bok av Mitchell Levin
How to Have Your Cake and Eat It Too : An Introduction to Service Design
Bok av J. Margus Klaar
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!