Liknande böcker
ISO 9000 i tjänsteföretag : att angöra en brygga
Bok av Roger J. Danielsson
9000 goda råd : att bygga kvalitetssystem i företag
Bok av Häggström, Joachim (red) mfl
På bättringsvägen- : en introduktion till bättre kvalitet i tjänsteprodu...
Bok av Peter Näckå
Kvalitet och tjänsteutveckling
Bok av Bo Edvardsson
Kvalitet i alla led : Demingmetoden
Bok av Frank Price
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Benchmarking for competitive advantage
Bok av Tony Bendell
Electronic Information Delivery - Ensuring Quality and Value
Bok av Basch, Reva
Kvalitetsutveckling i privata och offentliga tjänsteföretag
Bok av Edvardsson-Thomasson
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!