OBM i praktiken : förändra beteenden och nå resultat i organisationer

Bok av Rolf Olofsson
5.0
1 röst
OBM (Organizational Behavior Management) ger kraftfulla verktyg för att förstå och förutsäga vilka förändringar organisationer behöver göra för att åstadkomma bättre resultat. Författarna berättar initierat hur man prioriterar bland olika mål och nyckelbeteenden. De beskriver hur det går till när man: förändrar arbetssätt, arbetsklimat, värderingar, hur man motiverar medarbetare, förändrar bemötande både externt och internt samt skapar en säker arbetsplats. Via många exempelfall får läsaren inblick i arbetet som konsult och hur arbetet med OBM går till i praktiken. Boken bygger på författarnas långa erfarenhet som konsulter och mer än 50 års forskning om hur man förändrar beteenden inom psykologin. OBM i praktiken är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap samt för studerande vid universitet och högskolor, t.ex. psykologprogram, PA- och beteendevetarprogram. Detta är den fristående fördjupningen av Beteendeanalys i organisationer (2010).
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Amazon.se
Nybliven Amazon Associate Klicka på "Till butik" för att se priset
Finns i lager
Ginza
409 kr + 39 frakt
Finns i lager
Plusbok
468 kr + 40 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
OBM i praktiken : förändra beteenden och nå resultat i organisati...
468 kr
Finns i lager
Adlibris
469 kr fri frakt
Finns i lager
Bokus
469 kr fri frakt
Finns i lager
Book Outlet
499 kr fri frakt
Finns i lager
Bokextra
430 kr + 49 frakt
Ej i lager
Ej verifierad butik
OBM i praktiken : förändra beteenden och nå resultat i organisationer
430 kr
Ej i lager
CDON
Ej tillgänglig