Liknande böcker
Krukmakaren i Delfi : om konsten att marknadsföra kultur : en handbok
Bok av Lena Härnqvist, Immi Lundin
Kvalitetsutveckling : ett managementperspektiv
Bok av Bo Edvardsson
Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen
Bok
Tjänstemarknadsföring i teori och praktik
Bok av Birgitta Arnerup-Cooper
Konceptskydd i tjänsteföretag
Bok av Christina Helgesson
Kulturarvets natur
Bok av Alzén, Annika (red.) / Hedrén, Johan (red.)
Service management and marketing : managing the moments of truth in serv...
Bok av Christian Grönroos
Services marketing : integrating customer focus across the firm
Bok av Valarie A. Zeithaml
Krukmakaren i verkligheten : om konsten att marknadsföra kultur : exempelsamling
Bok av Lena Härnqvist
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!