Liknande böcker
Morgondagens reklammarknad : utmaningar för sändare, mottagare och medier
Bok av Jörgen Jedbratt
Reklam med resultat : [en dokumentation och analys av 20 engelska och sv...
Bok av Bengt Lindh
Med känslan som ledstjärna : en studie av reklamarbete och reklambyråer
Bok av Mats Alvesson
Ladda ditt varumärke : strategier och praktiska råd
Competitive branding
Bok av Torsten H. Nilson
Maximarketingvinnarna
Beyond maximarketing
Bok av Stan Rapp
Sensualism eller skamgrepp? : [sextrenden i reklamen]
Bok av Anne-Marie Gustafsson
Kommersiell mediekommunikation
Bok av Peer Franzén
Medieboken
Bok av Suzanne Rosendahl Lars Petersson Åke Pettersson Bo Bergström
Mediekunskap
Bok av Bengt Lindh
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!