Liknande böcker
Tjänstekvalitetens hörnstenar : kundstyrd affärsutveckling
Bok av Roger J. Danielsson
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Service Quality
Bok av Stephen Walter Brown Evert Gummesson Bo Edvardsson
ISO 9000 för mindre företag : hur gör man : råd från skaparna av ISO 900...
Bok av [object Object]
Mätning av tjänstekvalitet i praktiken
Bok av Bo Edvardsson Tobias Andersson Mattias Sandén Björn Waller
Tjänstekonstruktion
Bok av Per Norling
Kvalitetsutveckling i privata och offentliga tjänsteföretag
Bok av Edvardsson-Thomasson
ISO 9000 i tjänsteföretag : att angöra en brygga
Bok av Roger J. Danielsson
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!