Liknande böcker
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Kvalitet som konkurrensmedel : en kvalitetsresa bland svenska företag
Bok av Widengren och Gunilla (red)
Kvalitet från behov till användning
Bok av Bo Bergman
Quality from customer needs to customer satisfaction
Bok av Bo Bergman
Kvalitetsstyrning med totalkvalitet : verksamhetsutveckling med fokus på...
Bok av Lennart Sandholm
Ständiga förbättringar : en bok om resultatorienterat förbättringsarbete...
Bok av Lars Sörqvist
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Business Process Improvement: The Breakthrough Strategy for Total Qualit...
Bok av H. James Harrington
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisationens prestationsförmåga med hjälp av SIQs verktyg för verksamhetsutveckling
Bok av Jan Helling
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!