Liknande böcker
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Quality from customer needs to customer satisfaction
Bok av Bo Bergman
Business Process Improvement: The Breakthrough Strategy for Total Qualit...
Bok av H. James Harrington
Kvalitet från behov till användning
Bok av Bo Bergman
Mätning av tjänstekvalitet i praktiken
Bok av Bo Edvardsson Tobias Andersson Mattias Sandén Björn Waller
Total Engineering Quality Management
Bok av Ronald J. Cottman
Quality : a critical introduction
Bok av John Beckford
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisationens prestationsförmåga med hjälp av modeller för verksamhetsutveckling
Bok av Jan Helling
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!