Liknande böcker
Kulturekonomi : konsten att fånga osynliga värden
Bok av Binnaz Ayata
Marketing Beyond the Textbook - Emerging Perspectives in Marketing Theor...
Bok av Christofer Laurell
Mindfulness and Performance
Bok av Amy L Baltzell
Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin
Bok av Lena Mossberg
Arts Marketing Insights : The Dynamics of Building and Retaining Perform...
Bok av Bernstein Joanne Scheff Bernstein
The Big Book of Klingon Culture
Bok av Rupert Czukay
Marknadsföring i verkligheten
Bok av Henrik Uggla
Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4
Bok av Per Wildenstam
Marknadsföring i konstföretag : en balansakt mellan konstnären och konstföretagaren
Bok av Elisabeth Lindfors
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!