Turisten i upplevelseindustrin

Bok av Monica Hanefors
4.0
1 röst
Syftet med boken är att belysa den mångfacetterade och komplexa sammansmältningen mellan turism och upplevelseindustri. Turismen spelar en stor roll i upplevelseindustrin och vice versa. Genom bokens många exempel ger författarna på ett fruktbart och begripligt sätt, grundläggande kunskap om turisten, besökaren, resan och upplevelsen. Bokens läsare ökar därmed sin förståelse både av vad som produceras och erbjuds turisten eller besökaren, som av turistens medverkan, engagemang och olika möten i själva upplevelsen. Turisten i upplevelseindustrin vänder sig till studerande inom turism- och upplevelseområdena vid universitet, högskolor och eftergymnasiala utbildningar. Dessutom riktar den sig till intresserade representanter för turismföretag och till dem som är verksamma inom upplevelseindustrin.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Amazon.se
Nybliven Amazon Associate Klicka på "Till butik" för att se priset
Finns i lager
Bokbörsen (begagnade böcker)
95 kr + 59 frakt
Finns i lager
Turisten i upplevelseindustrin
95 kr
Finns i lager
Turisten i upplevelseindustrin
100 kr
Finns i lager
Turisten i upplevelseindustrin
418 kr
Finns i lager
Bokus
291 kr fri frakt
Finns i lager
Turisten i upplevelseindustrin
291 kr
Finns i lager
Adlibris
293 kr fri frakt
Finns i lager
Turisten i upplevelseindustrin
293 kr
Finns i lager
CDON
293 kr + 29 frakt
Finns i lager
Turisten i upplevelseindustrin
293 kr
Finns i lager
CampusBokhandeln
314 kr + 29 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Turisten i upplevelseindustrin
314 kr
Finns i lager
Bokextra
319 kr + 49 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Turisten i upplevelseindustrin
319 kr
Finns i lager
Book Outlet
383 kr fri frakt
Finns i lager
Turisten i upplevelseindustrin
383 kr
Finns i lager