IT Service Management i praktiken

Bok av Angelica Haverblad
5.0
1 röst
IT Service Management är en strategi som ska säkerställa att IT-tjänster levereras med överenskomna servicenivåer och omfattar IT-processer som kan etableras och förbättras för effektiv och kontrollerad tjänsteleverans med hög kvalitet till rimlig kostnad. I denna nya upplaga har texten i stora delar reviderats och uppdaterats, flera avsnitt utökats och nya kapitel tillkommit som bland annat roller, nyckeltal, tjänsteportfölj, välja verktyg, relation till IT-styrning och business case för IT Service Management. Boken innehåller praktiska exempel, checklistor och mallar.Ambitionen med boken är att den ska vara ett stöd och vägvisare för att lyckas med tillämpning av IT Service Management i praktiken.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Amazon.se
Nybliven Amazon Associate Klicka på "Till butik" för att se priset
Finns i lager
Bokus
465 kr fri frakt
Finns i lager
CampusBokhandeln
491 kr + 29 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
IT Service Management i praktiken
491 kr
Finns i lager
Book Outlet
557 kr fri frakt
Finns i lager
Bokextra
512 kr + 49 frakt
Ej i lager
Ej verifierad butik
IT Service Management i praktiken
512 kr
Ej i lager