Liknande böcker
Service Management: Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed)
Bok av James A. Fitzsimmons
It's time to ACT : business success genom 9 smarta steg
Bok av Mia Rolf
Ett starkt personligt varumärke : din vassaste konkurrensfördel
Bok av Pia Lanneberg
Right Sensory Mix : Targeting Consumer Product Development Scientifically
Bok av Diana Derval
Economic and Management Methods for Tourism and Hospitality Research
Bok av Tom (EDT) Baum Ram (EDT) Mudambi
Produktmarketing : Entscheidungsgrundlagen fur produktmanager
Bok av Udo Koppelmann
Greater good - John A Quelch
Bok av John A. Quelch
The New Science of Retailing : How Analytics Are Transforming the Supply...
Bok av Marshall L. Fisher
En mycket kortfattad, ganska intressant och någorlunda billig bok om att studera marknadsföring
A very short, fairly interesting and reasonably cheap book about studying marketing
Bok av Jim Blythe
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!