MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet

Bok av Anders Parment
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter ... Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden - något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Elevpaket - digitalt läromedel och tryckt bok Elevpaketet består av ett digitalt läromedel och en tryckt faktabok. Digitalt läromedel Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter. * Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning * Interaktiva uppgifter * Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och i mobil I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. Det digitala läromedlet aktiveras med koden som finns i elevboken. Övningsbok I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. MGY Övningar - marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens. Till läromedlet hör en separat faktabok: MGY Fakta - marknadsföring för gymnasiet.