Liknande böcker
Service management and marketing : managing the moments of truth in serv...
Bok av Christian Grönroos
Services marketing : integrating customer focus across the firm
Bok av Valarie A. Zeithaml
Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen
Bok
Service management och marknadsföring : kundorienterat ledarskap i servi...
Bok av Christian Grönroos
Ledartänkande för vinnande tjänster : att navigera det intelligenta kapi...
Bok av Per Hörberg
Det nya kvalitetstänkandet : en strategisk faktor för affärsmässig framgång
Bok av Karlöf, Bengt (red)
This is service design thinking : basics - tools - cases
Bok av Marc Stickdorn
Delivering quality service : balancing customer perceptions and expectat...
Bok
Kvalitetsutveckling : ett managementperspektiv
Bok av Bo Edvardsson
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!